april oh april

Sunday, April 25, 2010 at 3:32 PM

memula nak bitau, ni lah 1st time aku pakai tudung style camnih..caner tergerak ati nak pakai daa...InsyaAllah ni la last time aku beli tudung yang seangkatan dengannya...no more tudung like dis...tak seswai la nyah...muka mak ni bola, langsung x padan....more prefer to bawal sahaja! (saje nak bitau..mane tau kot2 de hamba Allah yang nak bagi gift kat i ni kan...so korang beli tudung bawal aje tau..hek3)

untuk tahun 2010,aku akan start berstoli moli hal2 yang berlaku pada bulan april yang hampir2 meninggalkan kiter sume..(dah nak masuk bulan may wahai pakcik2 dan makcik2 sekalian alam ye!)

2 motif kenapa aku letak dis pic..satu pasal tudung n muka bulat aku tuh, satu lagi pasal my anak fruit kat sebelah aku tuh, si aina..now, dia dan adik2 dia (amad n enni) telah kehilangan ayahnya pada 10 april 2010, sabtu jam 7.15pm..bila arwah menghembuskan nafas terakhirnya, maka azan maghrib pun berkumandang..si aina ni baru 6tahun, amad 4tahun, n enni 2tahun stgh..langsung tak tau apa2 pasal kematian..yang dorang tau, abah dorang di tanam dalam lubang yang d gali...semoga rohnya d cucuri rahmat oleh Nya..amin..

lupakan sejenak pasal kematian...now, kite enjoy!! enjoy di pulau langkawi selama 3 ari 2 mlm dgn d sponsor oleh my luvly bro..hehehe..terpaksa pegi jgk sebab sumenya sudah dibooking awal walaupun baru beberapa ari my bro in law passed away..uhuk3..banyak dowh aku borong coklat..around rm230++ laa...aku ni kan muda remaja, mana la reti lagi nak layan vantage n da geng...tunggu kawen nanti, aku heret la my hasben untuk bershoping pinggan mangkuk kat langkawi ni..tempat yg akan d tuju:idaman suri n haji ismail group..ok ye lalim??hehehe..for dis time, no need lagi ya.

notakaki;coklat banyak lagi, moh la kamu2 sume wat rombongan cik kiah datang umah i...i akan buat coklat party..hek3

0 comments

Post a Comment

oNLy me_mYteN | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com