end of april

Friday, April 30, 2010 at 12:35 PM

last day untuk bulan april yang penuh dengan suka dan duka..beberapa perkara yang aku dah setelkan:-

1) makan+tido+makan+tido selama sebulan sangat2 complete...but kadang2 de terlebey jugak..
2) mencari keje dan dapatkannya...keje yang aku cari tak dapat pun...tapi keje yang aku dapat ni, langsung aku tak mintak...so terima je la tanpa banyak songeh..
3)bayar duit pinjaman..malas nak buat onar, orang suruh bayar, so aku bayar je la..
4)bayar yuran konvokensyen..yang ni aku just suruh my fren tolong bayarkan..
5)bercuti di Langkawi dengan super dupernya!
6)baju konvo aku dah siap tapi tak sure mau pakai or tak..kaler baju tu sama ngan time konvo diploma la...sangat tidak syok!
7)tiket untuk ke shah alam sudah dibeli oleh my fren..bas ape, aku tatau lagi..but i most prefer trucknasional...tapi tak kisah mane2..janji bukan double decker...mak gayat la nyah..

yang lain2 ade lagi kot but aku tak berapa nak ingat..mungkin hal yang tak seberapa penting kot...tak kisah la, janji aku akan menghapdet blog ni..hahaha

notakaki:ayu n wahida sedang berlepaking...sangat senonot...i mish oll ma frennzz..jmp dlm bas 16 may ni ya!

0 comments

Post a Comment

oNLy me_mYteN | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com