oh may!

Friday, May 14, 2010 at 1:47 PM

kenapa??setiap orang ada masalah tersendiri...kalau takde masalah, tu bukan manusia namanya..tapi, sebagai hambaNya yang soleh, harus bersabar menghadapi semua dugaan dan cabaran yang diberikan...kekuatan diri masing masing bergantung kepada bagaimana kita menyelesaikan masalah...jangan sesekali melakukan perbuatan yang di luar kemampuan diri kita..sangat sedih bila masalah yang kita hadapi tak dapat diselesaikan dengan cara yang baik..sampai melukakan hati orang lain semata2 untuk solve our problem..

tersangat lah sedih apabila kita terpaksa berkorban perasaan diri kita semata2 untuk menjaga hati orang lain...jika kita ikhlas melakukan hal itu, mungkin kita akan mendapat balasan yang lebih baik dari apa yang kita korbankan...sangat2 lah aku berkias pada arini...d pendekkan cerita, aku sedang lalui masalah yang agak rumit dan melibatkan banyak perasaan...kepada orang2 yang terlibat, sayer mintak maaf banyak2 sebab semua itu d luar kemampuan sayer..(tiba2 jadi dak baik..hohoho)...tapi sekarang ni aku memang d belenggu masalah yang agak meruncing...IAllah aku akan selesaikan dengan cara yang baik dan berusaha untuk tidak mengecewakan orang d sekeliling aku...amin...pray for me Ya!!
notakaki:mkn nasi lauk jambu golox..sungguh besh!!

0 comments

Post a Comment

oNLy me_mYteN | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com