selamat hari ibu

Sunday, May 9, 2010 at 7:44 PM

firstly, i nak wish selamat hari ibu kepada bondaku tersayang Puan hajah Wok binti Hussin...tahun ni aku tak bagi pape yang special pun untuk my mami...tidak sempat and planning yang tak menjadi...bekap plan pun takde, so hari ibu untuk tahun 2010 berlalu tanpa samtim yang special....im sori mami...out of plan, hope next year planning akan menjadi...semoga tuhan panjangkan umur my mami...amin...

petang tadi mami nangis memikirkan 'seseorang' yang agak menjengkelkan hati kami semua...aku sangat sensetip when mami mengalirkan air mata...oh!aku begitu kasih kepadanya...to all my frens yang masih ada mak, sila2 kanlah mencium pipinya sekarang...sape tau esok atau lusa kalian tidak sempat untuk melakukan hal itu kepada mak kalian....juga peringatan untuk diriku...kasih ibu sampai ke syurga...

baju untuk my mami still aku tak beli lagi...hopefully aku berjaya membeli sebelum ujung bulan nih...kepada sape2 yang de jual baju tuh, silalah promote...aku takde masa+malas untuk ke butik..apatah lagi butik kat area kampung aku sangat2 lah limited..

notakaki:aku dah ade asset..oyeaahhh!!

0 comments

Post a Comment

oNLy me_mYteN | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com